Attualmente, e categurie cumuni di tessuti non tessuti in u mercatu ponu esse divise in dui tipi: tessuti non tessuti ordinari è tessuti non tessuti medichi. A causa di u so usu principale in i campi medichi, anu requisiti di qualità stretti. Inoltre, chì sò e differenze trà i dui?
1. Capacità antibatterica
Siccomu hè un tissutu medicale micca tissutu, u standard principale hè a capacità antibatterica. In generale, si usa una struttura di strati soffiati à fusione SMmms à trè strati, mentre chì i tessuti medicali micca tissuti ordinari utilizanu una struttura di strati soffiati à fusione à un solu stratu. In paragone à i dui, a struttura à trè strati deve avè una capacità antibatterica più forte. In quantu à i tessuti non tissuti ordinari non medicali, ùn anu micca proprietà antibatteriche per via di a mancanza di un stratu soffiatu à fusione.
2. Adattu per diversi metudi di sterilizazione
Siccomu hà una capacità antibatterica, richiede ancu una capacità di sterilizazione currispondente. I tessuti non tessuti medichi di alta qualità ponu esse adatti per diversi metudi di sterilizazione, cumpresi u vapore à pressione, l'ossidu d'etilene è u plasma di perossidu d'idrogenu. I tessuti non tessuti non medichi ordinari ùn ponu esse aduprati per parechji metudi di sterilizazione.
3. Cuntrollu di qualità
I tessuti medichi non tessuti necessitanu a certificazione per mezu di sistemi pertinenti di cuntrollu di qualità di u produttu, è ci sò norme è requisiti stretti per ogni tappa di u prucessu di pruduzzione.
E principali differenze trà i tessuti non tessuti medichi è i tessuti non tessuti ordinari si riflettenu principalmente in questi aspetti. Ognunu hà u so propiu usu è e so caratteristiche, basta ch'ellu sia sceltu currettamente secondu i bisogni durante l'usu.