Parechje persone si sò riunite in u giardinu di Lalbagh per cullà è trià a basura ghjittata intornu à u giardinu durante u spettaculu di fiori.In totale, 826 000 persone anu visitatu l'esposizione, di quale almenu 245 000 persone anu visitatu i giardini solu marti.L'autorità anu travagliatu finu à 3:30 am u marcuri per cullà i rifiuti di plastica è mette in sacchetti per u riciclamentu.
Circa 100 persone si sò riunite per una corsa u mercuri matina raccolte a basura, cumprese parechji sacchetti di polipropilene non tessuto (NPP), almenu da 500 à 600 buttigli di plastica, tappi di plastica, bastoncini di popsicle, wrappers è lattine metalliche.
U marcuri, i ghjurnalisti di u Dipartimentu di a Salute anu truvatu basura chì sboccava da i latti di basura o accumulate sottu.Questu deve esse fattu prima di esse carricati nantu à un camion di basura è mandati per u trasportu.Ancu s'è u percorsu versu a Casa di Vetru hè cumplettamente chjaru, ci sò picculi mucchi di plastica nantu à e rotte esterne è spazii verdi.
Ranger J Nagaraj, chì conduce regularmente parati in Lalbagh, hà dettu chì, in cunsiderà l'immensa quantità di basura generata durante a mostra di fiori, u travagliu di l'autorità è di i vuluntarii per assicurà a pulizia ùn pò micca esse sottovalutatu.
"Pudemu cuntrollà strettamente l'articuli pruibiti à l'entrata, in particulare i buttigli di plastica è i sacchetti SZES", disse.Ellu disse chì i vinditori devenu esse rispunsevuli di a distribuzione di sacchetti SZES in violazione di i rigulamenti stretti.Da u marcuri dopu meziornu ùn ci era praticamente micca rifiuti di plastica in u giardinu.Ma a strada chì porta à a stazione di metro fora di a porta occidentale ùn hè micca cusì.E strade eranu chjappi di carta, plastica è imballaggi alimentari.
"Avemu implementatu 50 vuluntarii da Sahas è a bella Bengaluru per a pulizia regulare di u locu dapoi u primu ghjornu di l'esposizione di fiori", un anzianu ufficiale di u Dipartimentu di l'Orticultura hà dettu à DH.
"Ùn permettenu micca l'impurtazione di buttigli di plastica è vende acqua in buttigli di vetru riutilizzabili.U persunale usa 1.200 piatti d'acciaio è vetri per serve l'alimentariu.Questu reduce i rifiuti."Avemu ancu una squadra di 100 travagliadori.Una squadra hè stata formata per pulisce u parcu ogni volta.ghjornu per 12 ghjorni consecutivi.I venditori sò stati ancu dumandati à fà a pulizia inseme cù u so persunale ", aghjunse l'ufficiale.Ellu disse chì u travagliu di pulizia à micro-livellu seria finitu in un ghjornu o dui.
U saccu nonwoven fattu di tissu nonwoven spunbonded hà un valore ambientale è hè a scelta primaria per a società civilizzata muderna!
Tempu di post: 28-oct-2023