In qualità di membru di u gruppu Dörken, Multitexx si basa nantu à quasi vinti anni di sperienza in a pruduzzione di spunbond.
Per risponde à a dumanda di tessuti non tessuti spunbond leggeri è ad alta resistenza, Multitexx, una nova sucietà basata in Herdecke, Germania, offre tessuti non tessuti spunbond fatti di poliestere (PET) è polipropilene (PP) di alta qualità per applicazioni esigenti.
Cum'è membru di u gruppu internaziunale Dörken, Multitexx si basa nantu à quasi vinti anni di sperienza in a pruduzzione di spunbond. A sucietà madre hè stata fundata 125 anni fà è hà cuminciatu à sviluppà è pruduce sottostrati per tetti inclinati in l'anni 1960. In u 2001, Dörken hà acquistatu a linea di pruduzzione di spunbond Reicofil è hà cuminciatu à pruduce i so propri materiali spunbond per u mercatu di laminati di custruzzione cumposti.
«Dopu à 15 anni, a rapida crescita di l'attività hà purtatu à a necessità di cumprà una seconda linea Reicofil d'altu rendimentu», spiega a cumpagnia. «Questu hà risoltu u prublema di capacità in Dörken è hà ancu furnitu l'impulsu per a creazione di Multitexx». Dapoi ghjennaghju 2015, a nova cumpagnia vende materiali spunbond di alta qualità fatti di poliestere o polipropilene calandratu termicamente.
E duie linee Reicofil di u Gruppu Dörken ponu alternà l'usu di dui polimeri è pruduce spunbond da qualsiasi materiale cù bassa densità è cunsistenza estremamente alta. U polimeru entra in a linea di pruduzzione attraversu linee di alimentazione separate mudificate per a materia prima adatta. Siccomu e particelle di poliestere si agglomeranu à 80 ° C, devenu prima esse cristallizate è asciugate prima di l'estrusione. Hè poi alimentatu in a camera di dosaggio, chì alimenta l'estrusore. E temperature di estrusione è di fusione di u poliestere sò significativamente più alte di quelle di u polipropilene. U polimeru fusu (PET o PP) hè poi pompato in a pompa di filatura.
A fusione hè alimentata in u stampu è distribuita uniformemente nantu à tutta a larghezza di a linea di pruduzzione aduprendu un stampu in un pezzu. Grazie à u so design in un pezzu (cuncipitu per una larghezza di travagliu di a linea di pruduzzione di 3,2 metri), u stampu impedisce i difetti potenziali chì si ponu furmà in u materiale non tissutu per via di e saldature create da stampi in più pezzi. Cusì, e filiere di a serie Reicofil producenu filamenti monofilamenti cù una finezza di filamentu unicu di circa 2,5 dtex. Sò poi stirati in fili infiniti attraversu lunghi diffusori pieni d'aria à temperature cuntrullate è à alte velocità di u ventu.
A caratteristica distintiva di sti prudutti spunbond hè l'impronta ovale creata da i rulli di goffratura à calandra calda. A goffratura circulare hè cuncipita per aumentà a resistenza à a trazione di i prudutti non tessuti. In seguitu, u tessutu non tissutu spunbond di alta qualità passa per fasi cum'è a linea di raffreddamentu, l'ispezione di difetti, u tagliu, u tagliu trasversale è l'avvolgimentu, è infine ghjunghje à a spedizione.
Multitexx offre materiali spunbond di poliestere cù una finezza di filamentu di circa 2,5 dtex è una densità da 15 à 150 g/m². Oltre à l'alta uniformità, si dice chì e qualità di u produttu includenu una alta resistenza à a trazione, resistenza à u calore è un ritiru assai bassu. Per i materiali spunbond di polipropilene, sò dispunibili tessuti non tessuti fatti di fili di polipropilene puri cù densità chì varianu da 17 à 100 g/m².
U principale cunsumadore di tessuti spunbond Multitexx hè l'industria automobilistica. In l'industria automobilistica, una quantità di varianti di spunbond sò aduprate, per esempiu, cum'è isolamentu acusticu, isolamentu elettricu o materiale per elementi filtranti. A cumpagnia dice chì u so altu gradu di uniformità li rende ancu adatti per a filtrazione di liquidi, aduprati cù successu in una varietà di applicazioni da a filtrazione di fluidi di taglio à a filtrazione di birra.
E duie linee di spunbond funzionanu 24 ore su 24 è anu una produttività currispundente alta. Sicondu a cumpagnia, u ciclu CONDUCTIVE 7701 di GKD hè largu 3,8 metri è longu quasi 33 metri, risponde à parechji standard è hè adattatu per a pressione à longu andà. U disignu di a struttura di u nastro prumove una bona traspirabilità è uniformità di a maglia. Si dice ancu chì a facilità di pulizia di e cinghie GKD garantisce alte prestazioni.
«In termini di proprietà di u produttu, e cinghie GKD sò senza dubbitu e migliori cinghie di a nostra linea», dice Andreas Falkowski, Team Leader per Spunbond Line 1. Per questu scopu, avemu urdinatu un'altra cinghia da GKD è a stemu preparando per a pruduzzione. Sta volta serà a nova cinghia CONDUCTIVE 7690, chì presenta una struttura di cinghia significativamente più grossa in a direzzione di u muvimentu.
Si dice chì stu cuncepimentu furnisce à a cinta trasportatrice una presa speciale cuncepita per migliurà a trazione in a zona di impilamentu è ottimizà ulteriormente l'efficienza di pulizia di a cinta trasportatrice. "Ùn avemu mai avutu prublemi à parte dopu avè cambiatu e cinghie, ma a superficia ruvida duveria rende più faciule a rimuzione di e gocce da e cinghie", dice Andreas Falkowski.
Twitter Facebook LinkedIn Email var switchTo5x = true;stLight.options({ Autore di u post: "56c21450-60f4-4b91-bfdf-d5fd5077bfed", doNotHash: falsu, doNotCopy: falsu, hashAddressBar: falsu });
Intelligenza cummerciale per l'industria di e fibre, di i tessili è di l'abbigliamento: tecnulugia, innovazione, mercati, investimenti, pulitica cummerciale, appalti, strategia…
© Copyright Textile Innovations. Innovation in Textiles hè una publicazione in linea di Inside Textiles Ltd., PO Box 271, Nantwich, CW5 9BT, UK, Inghilterra, numeru di registrazione 04687617.
Data di publicazione: 09 dicembre 2023